جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.
دکتر گیتی قیاسی

بهترین پزشک سزارین در تهران

بهترین پزشک سزارین در تهران

به طور کلی قبل از هفته ۳۹ بارداری از زایمان سزارین جلوگیری می شود، بنابراین جنین زمان مناسبی برای رشد در رحم دارد. با این وجود، بعضی اوقات عوارضی ایجاد می شود و قبل از هفته ۳۹ باید سزارین انجام شود. بنابراین می توانیم بگوییم در برخی موارد ممکن است مادر به صورت زایمان سزارین اورزانسی فرزند خود را به دنیا بیاورد. در این مقاله قصد داریم بهترین پزشک سزارین در تهران به شما را معرفی کنیم.

کار دکتر سزارین چیست؟

در عمل ابتدا در برخی موارد بیهوشی و در برخی دیگر بی حسی موضعی انجام می شود. شایع ترین آن بی حسی نخاع از ناحیه کمر است. در این روش ابتدا جراحی را با برش افقی در زیر شکم آغاز می کند و پس از آن برش رحمی انجام می شود. بعد از باز کردن شکم برای جمع آوری ادرار یک سوند در آن قرار می گیرد.

نوزاد از محلی که برش ها صورت گرفته ، متولد می شود. میزان خونی که مادر حین جراحی از دست می دهد حدوداً دو برابر خونریزی حین زایمان طبیعی است. 24 ساعت قبل از انجام جراحی جهت پیشگیری از بروز عفونت نباید شیو در ناحیه تناسلی انجام شود.

پزشک سزارین

این عمل (C-section) یک عمل جراحی از طریق شکافی در شکم و رحم است که برای به دنیا آوردن نوزاد انجام می‌شود. درصورتی‌که دچار عوارض بارداری هستید یا قبلاً عمل داشته‌اید و زایمان طبیعی پس از سزارین (VBAC) برایتان در نظر گرفته نشده باشد، احتمالاً عمل پیش از موعد برایتان انجام می­شود. با این‌ حال نیاز به آن پیش از موعد تا زمان زایمان مشخص نیست. اگر باردار هستید، آگاهی از چگونگی مراحل حین عمل و پس‌ازآن- به آمادگی برای آن کمک می­کند.

آمادگی جراحی دکتر سزارین

اگر عمل از قبل برایتان برنامه‌ریزی‌شده است، احتمالاً پزشک از شما می‌خواهد با متخصص بیهوشی در مورد هر بیماری احتمالی که دارید و سبب افزایش خطر عوارض بیهوشی می‌شود صحبت کنید.

پزشک همچنین تست خون را پیش از عمل توصیه می‌کند که از طریق آن اطلاعاتی در مورد گروه خونی و سطح هموگلوبین که بخش مهمی از سلول‌های خونی است به دست می‌آید. در صورت بروز اتفاقی ناخوشایند و نیاز به تزریق خون حین عمل این اطلاعات به تیم پزشکی کمک خواهد کرد.

حتی اگر برای زایمان طبیعی برنامه‌ریزی کرده باشید، باید برای موارد غیر منتظره آمادگی داشته باشید. پیش از موعد مقرر با پزشک خود در مورد احتمال سزارین صحبت کنید. سوالات خود را بپرسید و نگرانی‌هایتان را با او در میان بگذارید و شرایطی را که ممکن است باعث انجام سزارین شود بررسی کنید. در موارد اورژانسی پزشک زمان کافی برای شرح پروسه یا پاسخ به سؤالات با جزئیات را نخواهد داشت.

پس از عمل به استراحت و بهبودی نیاز دارید. باید از قبل در نظر داشته باشید که تا چندین هفته پس از تولد نوزادان به کمک نیاز خواهید داشت.

اگر قصد باردار شدن مجدد ندارید، می‌توانید با پزشک خود در مورد روش‌های جلوگیری برگشت‌پذیر طولانی‌مدت یا روش‌های جلوگیری دائم مشورت کنید.

بهترین پزشک سزارین در تهران

کلینیک تخصصی دکتر گیتی سید قیاسی متخصص زنان و زایمان واقع در تهران ارائه دهنده خدمات تخصصی زنان و زایمان شامل : لاپاراسکوپی ،سزارین ،زایمان طبیعی ،لابیاپلاستی …میباشد. این کلینیک خدمات مشاوره رایگان از طریق وبسایت ارائه میدهد .بیماران خصوصی ، سازمانهای بین المللی و مشاغل شرکتی احساس امنیت می کنند و ایجاد روابط را آسان می کنند.

تلفن تماس: 02188193964

آدرس: نلسون ماندلا، بالاتر از پل میرداماد نبش کوچه آناهیتا، ساختمان آناهیتا پلاک 182 طبق

دکتر گیتی قیاسی

دکتر گیتی قیاسی

متخصص زنان، زایمان و لاپاراسکوپی بورد تخصصی جراحی زنان، زایمان و نازایی از دانشگاه علوم پزشکی تبریز – موفق به کسب تمامی گواهیهای مرکز آموزش لاپاراسکوپی دانشگاه تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
تلگرام
ارتباط مستقیم با دکتر گیتی قیاسی