لوگو دکتر گیتی قیاسی
Search
Close this search box.
دکتر گیتی قیاسی

بهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران

افرادی که میخواهند در تهران لابیاپلاستی انجام دهند اولین نکته ای که باید به آن توجه کنند پیدا کردن بهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران است. زیرا اگر در انتخاب خود حساسیت نداشته باشید، ممکن است با عوارضی روبرو شوید . پس اولین و مهمترین گام انتخاب یک دکتر خوب برای لابیاپلاستی است.

چون تهران پایتخت ایران است بسیاری از افرادی که در شهرستان های کوچک تر زندگی می کنند و امکانات پزشکی کمتری در آن ها وجود دارد، ممکن است به منظور عمل جراحی لابیاپلاستی به تهران بیایند و به دنبال دکتر خوب برای لابیاپلاستی در تهران بگردند. در ابتدا بهتر است توضیح مختصری درباره عمل لابیاپلاستی ارائه کنیم و سپس به نکاتی که هنگام انتخاب پزشک خوب برای لابیاپلاستی باید در نظر گرفته شود، بپردازیم.

لابیاپلاستی را بشناسید

لابیاپلاستی و یا جراحی زیبایی واژن، به منظور زیباسازی این ناحیه و از طریق کوچک کردن لبهای داخلی واژن (لابیای مینور)، و تغییر فرم لب های بیرونی واژن (لابیای ماژور) انجام می شود. البته عمل جراحی لابیای مینور و ماژور جداگانه و با فرآیندهایی متفاوت انجام خواهد شد.

وقتی صحبت از عمل لابیاپلاستی به میان می آید، در واقع منظورمان عمل زیباسازی است که روی لب های داخلی واژن یا همان لابیای مینور انجام می شود.

در عمل لابیاپلاستی یک دکتر خوب باید بتواند چین و چروک ها و بخش اضافی واژن را از بین ببرد، بدون آن که به سلامت واژن آسیب بزند.

بزرگ شدن لابیای مینور، به مرور زمان و به خاطر عوامل مختلفی رخ می دهد. این مورد باعث می شود که در نهایت برخی از افراد از شکل واژن خود ناراضی باشند و به فکر عمل لابیاپلاستی بیفتند تا از این طریق اعتماد به نفس و روابط زناشویی شان را بهبود ببخشند.

چه افرادی را می توان کاندید مناسبی برای لابیاپلاستی دانست؟

  • بانوانی که دارای لابیای مینور بزرگ و نامتقارنی هستند.
  • افرادی که لابیا مینور آن ها، ظاهری تیره و چروک مانند دارد.
  • خانم هایی که هنگام تخلیه ادرار، با مشکلاتی مانند سوزش و درد در ناحیه مربوطه می باشند.
  • بانوانی که حین انجام ورزش و فعالیت های سنگین، درد و سوزشی در لابیا مینورهای خود متحمل می شوند.
  • افرادی که با پوشیدن شلوارهای تنگ، سوزش و درد در ناحیه تناسلی خود احساس می کند.

در انتخاب پزشک برای لابیاپلاستی دقت کنید

یکی از احساسات جدانشدنی از زنان، تمایل به زیبایی و جذابیت است. طبیعتا زمانی که به خاطر بالا رفتن سن یا عوامل دیگر زیبایی بخشی از اندامشان دستخوش تغییرات شود به سرعت دنبال یافتن راه حلی می گردند که زیبایی و جوانی شان را بازپس گیرند.

زیبایی واژن علاوه بر تاثیری که برای افزایش اعتماد به نفس زنان و حس رضایت از اندامشان می گذارد، ممکن است بر سبک روابط زناشویی در زندگی مشترکشان نیز تاثیرگذار باشد. چرا که انتخاب هوشمندانه جراح لابیاپلاستی، می تواند علاوه بر زیبایی ظاهری، سلامت شما را به بهترین شکل ممکن حفظ نماید.

بنابراین یافتن دکتر خوب برای لابیاپلاستی در تهران یا هر شهری که قرار است این عمل جراحی در آن انجام شود، با توجه به اهمیت سلامت واژن در بهداشت عمومی زن، مساله ای بسیار مهم به حساب می آید.

ویژگی هایی که بهترین دکتر لابیاپلاستی باید داشته باشد

دکتری که خانم ها برای انجام لابیاپلاستی به او مراجعه می کنند، باید برخی ویژگی ها را داشته باشد تا بتوان او را در لیست پزشکان با تجربه و خوب قرار داد.

از آن جایی که عمل لابیاپلاستی توسط متخصصان زنان و زایمان و جراحان زیبایی زنان انجام می پذیرد، لازم است که به طور کامل با آناتومی دستگاه تناسلی خانم ها آشنا باشند. این کار می تواند موجب تشخیص بهترین روش بای انجام لابیاپلاستی توسط پزشک گردد.

نکته بعدی که برای یک پزشک حائز اهمیت است، معاینه دقیق بیمار می باشد. جراح باید با در نظر داشتن تمامی معیارهای مربوطه، بیمار خود را معاینه کند و با اطلاع از شرایط سلامت و سوابق بیماری او، تصمیمات لازم را اتخاذ نماید. در این راستا و به منظور تشخیص دقیق تر، معمولا پزشک آزمایشاتی را تجویز می کند تا بتواند با بررسی آن ها بهترین روش جراحی را انتخاب نماید.

آشنایی با جدیدترین روش های جراحی لابیاپلاستی، یکی دیگر از مولفه هایی است که برای هر پزشک و جراح زیبایی زنانی لازم است. چرا که ساختار بدنی افراد با یکدیگر متفاوت می باشد و تسلط بر چند تکنیک محدود، معمولا پاسخگوی تمامی مراجعین نخواهد بود.

پزشک باید با مراجعین خود صادق باشد و به طور کاملا شفافی، فرد را از اقداماتی که قرار است برایش انجام شود، آگاه نماید. همچنین باید او را از تمامی جوانب لابیاپلاستی آگاه و هشدارهای لازم را به او ارائه کند.

ویژگی های مهم یک دکتر لابیاپلاستی خوب 

اخلاق مداری پزشک

یکی از نکات بسیار مهم در انتخاب یک جراح زنان خوب، توجه به اخلاق مدار بودن وی می باشد. یک پزشک باید اخلاق پزشکی داشته باشد و با بیماران خود به گونه ای رفتار کند که در همان جلسه اول مشاوره، اعتماد آنها را به خود جلب کند.

دانش و سواد بالا

یکی دیگر از ویژگی های بهترین جراح لابیاپلاستی داشتن سواد کافی و دانش لازم در خصوص انواع جراحی های زیبایی واژن به ویژه عمل لابیاپلاستی می باشد. همین امر موجب بالا رفتن شانس موفقیت در امر درمان بیماران خواهد شد.

تجربه و سابقه کاری بالا

میزان تجربه، سابقه کاری بالا، تبحر و مهارت بالا جراح زیبایی زنان یکی دیگر از مواردی است که باید به آن توجه ویژه ای داشت. زیرا اغلب مشاهده شده افرادی که توسط جراحان بی تجربه و بدون مهارت کافی در این زمینه جراحی شده اند دچار عوارض ناخواسته و جبران ناپذیری شده اند.

به کار گیری ابزارهای پیشرفته

یک جراح لابیاپلاستی خوب باید از آخرین و به روزترین تکنولوژی روز جهان در جراحی های خود استفاده کند تا بتواند روند جراحی را به بهترین شکل ممکن پیش ببرد و نتایج مطلوب با کمترین عارضه را بدست آورد.

یک تصمیم اشتباه، یک عمر پشیمانی

تا اینجا با ویژگی های یک متخصص خوب زنان و زایمان و چرایی اهمیت دقت در انتخاب او، آشنا شدیم. در این قسمت می خواهیم به عواقب یک تصمیم گیری عجولانه و انتخابی که سهوا یا عمدا اشتباه بوده است، بپردازیم.

  • ایجاد شدن فرم نامطلوب در اندام تناسلی بهترین دکتر لابیاپلاستی
  • عدم تقارن لابیا مینورها
  • آسیب دیدگی اعصاب حسی در ناحیه تناسلی
  • بخیه های نادرست و در نتیجه باقی ماندن اثر آن ها بر روی لابیا
  • و …

تمامی این موارد می توانند موجب بروز اختلالاتی در روابط جنسی بین افراد شوند. همچنین نیاز به عمل های ترمیمی در این موارد افزایش می یباد و درنتیجه هزینه هایی که فرد باید بپردازد، چندین برابر می شود.

دکتر خوب برای لابیاپلاستی در تهران کیست؟

در عمل لابیاپلاستی حاذق بودن جراح، نقش و اهمیتی حیاتی دارد. چرا که اگر جراح لابیاپلاستی به عروق خونی و اعصاب، آسیب وارد کند، عوارض آن جبران ناپذیر خواهد بود.

یک دکتر خوب برای لابیاپلاستی در تهران، باید ضمن حفظ سلامت اعصاب و عروق خونی، اسکاری پس از جراحی باقی نگذارد.

دکتر گیتی قیاسی یکی از بهترین متخصصان زنان و زایمان است که با داشتن سابقه ای درخشان، استفاده از تکنیک های علمی روز دنیا و به کارگیری بهترین تجهیزات، توانایی خود را در انجام لابیاپلاستی ثابت کرده است.

مشاوره با بهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران

قبل از اقدام برای هر کاری، مراجعه به یک جراح زیبایی زنان جهت انجام مشاوره های لازم در خصوص انجام جراحی لابیاپلاستی می باشد. برخی از خانم ها به طور مادرزادی با بزرگی، ضخیم یا نامتقارنی لابیاها به دنیا می آیند. برخی دیگر ممکن است پس از زایمان یا با افزایش سن، دچار اشکال در ناحیه تناسلی شوند.

در این بخش قصد داریم در مورد روش هایی که می توان برای رفع این مشکل به کار گرفت مطالبی را بیان کنیم. به همین دلیل است همواره به انجام مشاوره قبل از هر اقدامی توصیه می شود. در طی این جلسه جراح زنان ناحیه تناسلی شما را معاینه می کند تا تشخیص دهد کدام روش موثرتر است.

کلام آخر
به منظور شناخت هر چه بهتر و بیشتر جراح مورد نظر خود می توانید با کمی تحقیق و دقت به جستجوی بهترین جراح لابیاپلاستی بپردازید. ارزیابی سابقه، مهارت و میزان تخصص جراح موردنظر می تواند به شما در این امر کمک کند. باید توجه داشته باشید که همواره انتخاب صحیح جراح حاذق می تواند از به خطر افتادن سلامتی شما جلوگیری کند و شما را در رسیدن به یک نتیجه مطلوب و دلخواه یاری کند.

دکتر گیتی قیاسی

دکتر گیتی قیاسی

متخصص زنان، زایمان و لاپاراسکوپی بورد تخصصی جراحی زنان، زایمان و نازایی از دانشگاه علوم پزشکی تبریز – موفق به کسب تمامی گواهیهای مرکز آموزش لاپاراسکوپی دانشگاه تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا